BURSA / NİLÜFER - Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Haberler

May

VELİ TOPLANTIMIZI YAPTIK.

2022-23 Eğitim Öğretim Yılı 2. Döneminde yapılması planlanan Veli Toplantısını bugün itibariyle gerçekleştirmiş bulunuyoruz.

Velilerimizin yoğun ilgili ve alâkalı olduğu toplantımızın, çocuklarımızın başarısı ve motivasyonu üzerinde olumlu etki bırakmasını temenni ediyoruz.

Nis

Okulumuz Elektrik-Elektronik Teknolojisi Alanına malzeme desteğinde bulunan ÜÇEL KAUÇUK TAŞIT ARAÇLARI OTOMOTİV YEDEK PARÇA SAN. ve TİC. A.Ş. firmasına ve firma Genel Müdürü Mehmet MUTLU ile Genel Müdür Yardımcısı Seyhan ÖZTÜRK’e katkılarından ve ziyaretlerinden dolayı teşekkürlerimizi sunarız.

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK ve ÇOCUK BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.

ÖĞRETMENLERİMİZLE İFTAR

Okulumuz öğretmenleri ve aileleriyle iftarda buluştuk. Ara tatil başlangıcında gerçekleşen iftarımız çocukların da katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu.

İftar organizasyonunda emeği geçen Md.Yrd.Hülya Tandırcı, Pansiyon Md.Yrd. Ayhan Şener, aşçılarımız Recep Bey, Seray Hanım, Cansu Hanım ve tüm personele teşekkür ediyoruz.

ÖĞRENCİ ve VELİLERİMİZLE İFTAR BULUŞMASI

Okulumuz öğrenci ve velileri ile yaptığımız iftar yemeğinde biraraya geldik. Yaptığımız  organizasyonda Kur'an tilaveti ve dua ile yapılan iftardan sonra  akşam ve teravih namazları kıldık.

Öztuğ Endüstri ve Otomotiv A.Ş.'nin okulumuz Makine ve Tasarım Teknolojisi Alanı'na armağan ettiği Plastik Enjeksiyon Makinası bugün itibariyle okulumuza ulaşmış ve kurulumu tamamlanmıştır.

Firma sahibi Sayın Erol ÇELİK'e Meslekî ve Teknik Eğitime yaptığı değerli katkılarından ötürü çok teşekkür ediyoruz.

Öztuğ Otomotiv

OKULUMUZDA RAMAZAN ETKİNLİKLERİ

Milli Eğitim Bakanlığı, Gençlik ve Spor Bakanlığı ve Diyanet İşleri Başkanlığı ortaklığıyla düzenlenen ''Çevreme Duyarlıyım, Değerlerime Sahip Çıkıyorum'' (ÇEDES) Projesi gereğince okulumuzda Ramazan Sokağı yaptık .Süslemelerle, hadis örnekleri ve Ramazan Hatırası panosu ile öğrencilerimizde farkındalık uyandırmaya çalıştık. Ayrıca okulumuzda bir kampanya başlatarak depremden etkilenen Kardeş Okulumuz Elbistan MTAL'ye  öğrencilerimizle'' Harçlığım Kardeş Okulum Elbistan MTAL İçin '' sloganı ile maddi yardım topladık. Yine ÇEDES Projesi kapsamında 7 Nisan 2023 tarihinde öğrenci ve velilerimize bir İftar Programı düzenlenecektir.

TEKNİK GEZİ

Okulumuz Makine ve Tasarım Teknolojisi, Bakım Onarım Dalı öğrencileri teknik gezi kapsamında Sarıgözoğlu Pres Metal Fabrikasını ziyaret ettiler.

Bakım Onarım Dalı öğretmenlerimiz Zülfikâr Demirci ve Ozan Kaya'nın refakat ettiği gezide öğrencilerimiz sanayideki işleyişi yerinde görerek, ham maddenin bitmiş ürüne dönüşme sürecini yerinde görme şansını buldular. Bu faydalı gezinin gerçekleşmesinde ev sahipliği yapan Sarıgözoğlu Pres Metal İşletmesine ve refakat eden bölüm öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz.

"ÇANAKKALE GEÇİLMEZ"

Rahmetle ve Minnetle.

Okulumuzda düzenlenen Çanakkale Şehitlerimizi Ânma ve Çanakkale Zaferi Programı'ndan kareler.

Duygusal ânlara sahne olan programda  emeği geçen öğretmen, öğrenci ve idarecilerimize teşekkür ediyoruz.

Mrt

Okulumuzda Yapılan Kök Değerler Eğitimi Devam Ediyor.

Kök Değerler eğitiminde Mart ayı temamız, saygı ve sevgi.

Tüm sınıflarımız bu temaları öğretmenleri eşliğinde işliyor.

Mrt

Okulumuz Metal Teknolojisi Alanı tarafından deprem bölgesi için üretimi yapılan odun sobaları ve seyyar WC oturaklarının 2. parti sevkiyatı AFAD'a teslim edilerek gerçekleşmiştir. Bu süreçte koşulsuz ve karşılıksız destek olan Doğu Pres, Trend Baca, Zirve Lazer, Yıldız Büküm, Hegzaform, Grammer firmaları ile alan öğretmenleri, teknisyeni, öğrencileri ve desteklerini esirgemeyen idarecilerimize teşekkür ederim.

Ömer DEMİRCİ - Alan Şefi

İstiklâl Marşımızın Kabulü'nün 102.Yılını okulumuzdaki program ile kutladık. Programda emeği geçen başta öğrencilerimiz olmak üzere, matematik zümresi öğretmenlerimiz ve idarecilerimize teşekkür ediyoruz.

Mrt

İSTİKLÂL MARŞIMIZIN KABULÜ'NÜN 102.YILI KUTLU OLSUN.

Üstün bir mücadele ve kahramanlıklarla kazanılan Kurtuluş Savaşı sonrası, Milli şairimiz Mehmet Âkif Ersoy'un "Kahraman Ordumuza" hitaben yazmış olduğu şiir, 12 Mart 1921 tarihinde Birinci Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından İstiklâl Marşı olarak kabul edilmiştir.

Okulumuzda "İlk Yardım Öğrenci Farkındalık Semineri" seminer salonunda gerçekleşti.

Mrt

Millî Eğitim Bakanlığı Özel Eğitim ve Rehberlik Genel Müdürlüğü tarafından Çocuklar, Yetişkinler ve Öğretmenler için ayrı ayrı hazırlanan "Deprem ve Psikolojik Tramva" konulu içeriklere aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz.